Subject: Teavitus. Ohukotsu-Vaimõisa keskpingefiidri rekonstrueerimine. IP6174
From: "Martin Bluum" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Wed, 14 Feb 2024 10:46:24 +0200

Tere!

Olen projekteerija. Elektrilevi kavandab keskpinge õhuliini
rekonstrueerimist Teile kuuluval järgneval kinnistul:

1.	28 Rapla-Märjamaa tee (65401:001:0820) (58.940478, 24.554544)
(58.934966, 24.532739)
2.	20242 Koikse-Jalase-Riidaku tee (65401:001:0822) (58.944956,
24.55347)

Saadan täiendava teavituse, esialgne teavitus saadetud 17.11.2023 ja
millele vastasite ka 04.12.2023 nr 7.1-2/23/23973-2. Kuna 20242
Koikse-Jalase-Riidaku jäi eelmisest teavitusest välja ja üks keskpinge
õhuliini ristumine on veel 28 Rapla-Märjamaa teel siis teavitame uuesti.

Asendiplaanid kaasas manusena koos ristmeväljajoonistega.

Parimat soovides

Martin Bluum

Projekteerija

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

56969904